Ett och annat hände i Karlsborg... Den 12 november samlades 18 st Formel Veeare tillsammans ett stort antal övriga RHK:are för att fira vinnarna av årets cup och samtidigt ha lite trevligt tillsammans. Dessutom var det nu dags att nu formalisera vår Formel Vee förening genom att bli en riktig klubb igen. Det har ju […]
